Chicken Family

Hej!
När jag kom till cafét idag hade vi fått in de första påsk-kycklingarna, hönorna och tupparna i marsipan till påsk. De är så söta! Man blir glad av den härliga gula färgen tycker jag och man känner verkligen vårkännslor när påsken närmar sig(๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen har flytit på och vi har haft ett rätt jämnt tempo i cafét. På eftermiddagen lugnade det ner sig lite och var rätt lugnt vilket var skönt. Jag tycker verkligen om att jobba och Café Oasen är ett så härligt ställe att jobba på. Arbetskamraterna är underbara, gästerna likaså och cafét har en mysig atmosfär. (✿◠‿◠)
 
Jag slutade rätt sent idag så jag kom hem för en liten stund sedan. Jag har inte hunnit göra så mycket mer än att sätta på kaffe, hihi! Trotts kaffedrickande under dagen så slår inget Arvid Nordquist kokkaffe som vi kokar i kitteln på spisen. 
 
 
Jag har faktisgt inte tänkt göra så mycket mer idag än att ta det lugnt och lägga mig tidigt. Imorgon har jag tidig morgon och öppning på cafét, yay! (*^▽^*) Jag har inte haft någon öppning denna veckan, och jag tycker ju om att öppna cafét i soluppgången. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback