Cakes and Cakes

Hello!
Oj vad vi har sålt tårtor och bakelser idag. Är det något speciellt med första april? Vi hade massor av beställningar, men sen hade vi även många tårtor och bakelser som skulle upp i montrarna. Vi har fått pussla för att få plats med allt och ändå såg det tomt ut när dagen var slut. Det är så roligt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
Bullar, kransar och längder gick åt i rykande fart som de brukar. Här gäller det att inte komma för sent på dagen. 
 
 
 
 
Det har varit en lång, men rolig dag. Imorgon ska det bli skönt att vara lite ledig. Men det blir ingen lång sovmorgon och hemma dag inte. Jag, mamma och Erik ska åka iväg till Skövde för ett event/möte med LR Health and Beauty Systmes. Det ska bli jätteroligt! 
 
 
Nu ska jag sätta på en kopp te och titta på ett avsnitt av Vampire Diaries innan jag går och lägger mig. Jag vill kunna läsa i sängen lite ikväll innan jag ska sova. ( ◠‿◠ )
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback