Best Grade

Hej!
Jag har varit tillbaka på dagis och vad roligt det var att se "mina" ungar igen! Jag kan inte räkna alla kramar jag fått idag, vi har haft kramkalas haha! Mitt på dagen fick jag t.o.m. några pussar (ta det lugnt, inte på munnen), de är för söta. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Och gladare kunde de inte gjort mig än när de sa att jag är den bästa vikarien, man kan ju inte få bättre betyg. 
 
Eftermiddagen var solig och härlig så det var underbart att vara ute med barnen. 
 
 
 
 
Även om solen var framme så var det rätt kallt i vinden, så man får fortfarande ta på sig ordentligt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit en riktigt bra start på de här kommande veckorna på dagis. (◠‿◠✿) Nu sitter jag med en kopp tee och ska bara ta det lugnt en stund innan jag går och lägger mig. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

vilka fina härliga foton! =)

ha en bra dag

2017-04-10 @ 19:52:38
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback