Autumn Weather

Hello!
Som ni kan läsa på rubriken så har vädret inte varit det roligaste idag. Det har varit blåsigt och kallt. Men det har ändå var mysigt med barnen och lite lugnare än det varit tidigare under veckan. På lässtunden läste jag 5-6 böcker för några barn innan jag fick säga att jag inte kunde läsa mer för jag måste hjälpa till att kolla de andra barnen också, hihi! (๑>◡<๑) Men det var så mysigt att sitta där och läsa med dem när de sitter så tyst, lyssnar och följer med i boken. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag mått och go efter en fruktig skål med müsli-topping till middag/kvällsmat. Jag äter alltid en så stadig lunch med barnen så middagen hemma behöver inte vara så stor. 
 
Strax ska jag sätta mig vid TV:n för att varva ner innan läggdags. Det känns att det är torsdag, jag är rätt trött kan man säga. Men det är roligt att vara på dagis med mina små barn. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

gott med musli =)

ha en bra dag
kram

2017-04-20 @ 18:48:28
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback