Welcome SweetHeart

Hi!
Inatt har det fötts en ny familjemedlem här hemma på Hamborg. Dokka har fått sitt föl och det blev en söt liten tjej! o(*^▽^*)o Hon är så fin och Dokka är som alltid en fantastisk mamma som klarade allting själv. Tyvärr missade vi födseln (igen), men så länge båda mår bra är det det viktigaste. Välkommen till världen sötnos! *·✧ ♡ ✧.*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt på dagen har jag varit med mamma nere hos mormor och morfar. Vi har ved vid den gamla ladan på tomten mamma och pappa köpte och vi håller på att köra ner veden till mormor och morfar (vi har ju ingenstans att elda i vårt hus). När vi staplat all ved fikade vi och pratade en stund innan vi åkte hem igen. Hemma har jag sytt lite på ett linne jag köpte för ett tag sen. Jag håler på att sy fast spetskanter så att det passar mer min stil och hur jag vill att det ska se ut. Det bli jättebra och jag kommer visa bilder när det är färdigt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har lite små sy projekt på gång så det var roligt att äntligen få börja med ett av dem. 
 
Nu ska jag dock göra lite middag till mig. Idag blir det enkel mat; blöödarpudding och fejkon (vegansk blodpudding och bacon). Det är såå gott! (๑✧◡✧๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh vilken liten sötnos :)

2016-09-01 @ 17:53:34
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback