Sunny autumn-day

Hi!
Jag vaknade rätt tidigt imorse och passade på att ta en promenad medan mamma och pappa vaknade till liv. (^   ^) Det var härligt i morgonsolen och det hade redan börjat bli rätt varmt ute. Dock saknade jag mina små sötnosar. Hundarna fick vara hemma den här gången, med Erik och Elias. Det känns så konstigt att promenera utan dem. 
 
 
 
 
 
Från min instagram (@eliinpelin)
 
 
 
 
 
 
 
Efter en härlig frukost i lugn och ro åkte vi senare in till Torp Köpcentrum då vi allihopa behövde hämta ut olika recept på apoteket. Vi passade även på att handla matvaror. Det tog sin lilla tid så när vi kom tillbaka var det fika dags. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Solen skén och det var riktigt varmt så vi flyttade ut stolarna ur förtältet och ut i solen istället. Där satte jag mig sen och virkade fram tills vi skulle packa och åka hemmåt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma har vi inte gjort mycket. Jag har varit på en lång promenad med hundarna som blev så glada när vi kom hem! ♡ Det var skönt att ha dem vid min sida igen. Vad vore livet utan djur? 
 
 
Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt. Det blir en lugn kväll, det känns som jag behöver det. (^   ^)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback