Just do it

Hej!
Jag pratade en snabbis med mitt hjärta imorse. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Även om vi inte hade jättemycket att prata om är det den bästa starten på dagen, att bara få se honom och höra hans röst. 
 
Efter frukost åkte jag och mamma till Tjörn för att göra några ärenden. Jag skulle bland annat till biblioteket och lämna tillbaka en bok. Nu behöver jag inte besöka biblioteket igen på ett tag då jag har egna böcker att läsa. ( ◠‿◠ ) Jag har börjat läsa Fifty Shades of Grey och den är sååå bra!! Den har blivit orättvist beskriven då många ser det som "porr för tjejer". Visst finns det sex i den och det har en stor betydelse i boken, men det är först och främst en kärlekshistoria mellan två väldigt olika personer som möts och känner en kemi mellan varandra. Under bokens gång får man se hur de förändras för den andres skull då de älskar varandra på ett sätt de själva har svårt att förstå ibland. Det är svårt att beskriva utan att ge ut för mycket, men får ni chansen läs böckerna eller se filmen! 
 
 
När jag och mamma kom hem tog vi det lugnt en stund. Sen tog jag min långa promenad med hundarna ner till Hålebäcken. Jag börjar känna att jag inte blir lika trött när vi går upp för alla backarna längre. Framsteg! (/^▽^)/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl hemma tog jag det lugnt igen och läste lite. (^  ^,) Efter middagen tog jag en joggingtur i solnedgången. Jag var väldigt trött innan och funderade på att skippa joggingen. Men efter att ha ätit fick jag lite energi och gav mig ut iaf. Jag har mina mål klara framför mig och för att nå dit får man ibland bita ihop och bara göra det. Man mår så mycket bättre efteråt och man känner sig stolt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag druckit en varmchoklad gjord på osötad hasselnötsmjölk, vilket blev väldigt gott. Jag gör min choklad med kakao och valfri sötning (inget socker), vilket blir väldigt gott och inte lika onyttigt. (◕‿◕✿)
 
Imorgon ska jag till Göteborg och sova hos en kompis så vi får se om det blir något blogginlägg. Jag brukar oftast inte blogga när jag är med mina vänner, jag vill ju spendera tiden med dem. (^ _ -)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Emilie Levinsson

Håller med dig om Fifty Shades of grey! Den är så himla bra och då har jag läst alla böckerna, sett filmen och till och med läst boken Grey som är ur Christians perspektiv:D Jag rekommenderar den starkt om du inte redan har läst den :)

2016-09-13 @ 20:47:08
URL: http://loveyourbody.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback