Fredagsmys

Hi!
Jag sitter i förtältet till husvagnen och myser.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna helgen följde jag med mamma och pappa då jag och mamma ska stå på bakluckeloppis på Torp Köpcentrum imorgon. Så idag har jag mest förberett, satt priser på alla kläder och strykit det som behövde strykas. (^   ^,) Men jag har även hunnit med en joggingtur och en lång härlig dusch. Annars har dagen varit rätt lugn.
 
 
För tillfället står pappa och grillar i höstmörkret och snart blir det middag. Om jag inte minns fel var det höstdagsjämning igår. (^_-) Så nu får man passa på att mysa i mörkret med levande ljus. 
 
Ha en mysig fredagskväll och har ni vägarna förbi Uddevalla imorgon; kom gärna förbi loppisen på Torp.
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback