Dancing Queen

Hej!
Jag började den här dagen rätt lugnt. Efter min vanliga morgonpromenad med hundarna åt jag frukost medan jag och mamma satte på en film. Så och på Jorden heter den och är uppföljaren till Så som i Himlen. Den var jättebra precis som den första filmen (spoilervarning läs inte om ni inte sett första filmen, hoppa till nästa stycke.). Nu handlar det om Lena som i början av filmen föder Daniels barn (Daniel dog ju i första filmen). Prästen Stig har problem med att locka folk till kyrkan och vill att Lena ska sköta kyrko-musiken då det skulle dra folk. Hon vill först inte men när de ska ha nyinvigning av kyrkan efter en renovering tycker hon att de som bor i samhället ska vara de som sjunger på invigningen. Det händer mycket och det är en riktigt kännslostark film. Mycket skratt och många tårar men samtidigt glädje. Jag rekomenderar den starkt!
 
 
 
Senare på dagen tog jag en lång promenad med hundarna i skogen. Solen tittade fram och det blev riktigt varmt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen har jag pysslat med lite småsaker som jag tyvärr inte kan säga vad det är då det förstör överraskningar för
olika personer. (^   ^) Senare på kvällen var jag och tränade, idag var det "Just Dance" som är precis som det låter; ett renodlat danspass där de blandar många olika dansstilar. Vi dansade bland annat hipp hopp, affrodans, indie, magdans, country och andra danser som jag inte vet vad de heter. Det var sååå roligt!! (*⌒ヮ⌒*)Jag verkligen älskar att dansa, spelar ingen roll vad det är för dans. Därför passar detta passet mig perfekt!

 
Nu sitter jag och sipprar på mitt te och ska strax gå och lägga mig. Men först ska jag ta det lugnt en stund. 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback