Strawberry Champagne for tea

Hej!
Det har varit en rätt lugn dag idag. Ute har det varit grått och trist men jag har ändå varit ute och promenerat med hundarna. Har man rätt kläder så går det så bra så och det är alltid skönt att komma ut och få lite frisk luft för att hämta energi och samla tankarna. ( ◠‿◠ )
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" hihi!
 
 
 
 
 
Min lilla söta tjej!
 
 
 
 
 
 
Jag började dagen med att prata med hjärtat också. Han får mig alltid på bra humör men saknaden efter att kunna röra vid varandra, känna hans doft och kunna göra saker utan att se varandra genom en skärm är stor. Distansförhållande är inget jag rekomenderar, det är verkligen en prövning. Men älskar man varandra och bor på varsin sida jorden får man stå ut fram tills man kommit på en lösning. (^  _ -)
Allt går bara man vill!
 
 
Nu sitter jag och dricker en god kopp grönt tee; Strawberry Champagne. Vi köpte tre olika sorters härliga lös teer på Choklad-, Lakrits- & Delikatessfestival i lördags. Kroppen värker lite smått efter kvällens träning, pace, och jag är härligt trött. Jag ska dock sitta uppe en stund till och dricka mitt tee i lugn och ro innan jag kryper ner i sängen och börjar läsa Fifty Shades Freed.(*⌒ヮ⌒*)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback