Plum Passion

Moshi Moshi!
Jag sitter och väntar på färgan just nu efter en lång och rolig arbetsdag på Liseberg. Idag gjorde jag öppning, vilket jag tycker är kul. Det är så mysigt när de första gästerna börjar komma och man ser timma för timma hur parken fylls av alla härliga människor. (^  _  ^) Jag har sålt sockervadd och popcorn hela dagen, så nu börjar jag verkligen få kläm på att göra sockervadd hihi.  
 
 
Jag lovade ju bild på min nya hårfärg. Så här är en snabb bild från imorse innan jag åkte hemifrån. (^ _ -)
 
 
 
 
Manic Panic Plum Passion
 
 
 
 
 
Jag är jättenöjd med resultatet, jag älskar nyansen! Tanken var ju en mörk lila nu inför Halloween. Vad tycker ni?
 
 
 
 
 
Nu är det inte långt kvar tills färgan kommer. Det ska bli skönt att få komma hem och krypa ner i sängen. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback