One Year Ago

Hej!
Jag är fortfarande förkyld och har en fin röd näsa. (^ _ -) Idag har jag dock varit bättre på att ta det lugnt och har inte gjort så mycket. Mamma hjälpte mig färga håret mitt på dagen. Denna gången blev det mörk lila inför Halloween. (✿◠‿◠) Men ni får dock vänta på bilder då jag helst inte vill ta kort när jag har en rudolf näsa. (๑>ᴗ<๑) Jag ska se om jag kan få någon bra bild imorgon. 
 
Eftersom jag inte har så mycket spännande att berätta tänkte jag göra ännu en återblick i vad som hände den här dagen för exakt ett år sedan. Det var nämligen en speciel dag som senare ledde till att min värld vändes upp och ner, men det visste jag inte då. 
 
 
 
 
Arkivbild från 28 Oktober 2015
 
 
 
 
Den dagen var vi lediga så jag och Josefin var inne i Palmerston North. Vi gick till ett ställe som heter Ink Tattoo Studio för att boka tid att tatuera oss. Personen som möter oss var någon speciel, det var något med honom jag tyckte om redan från första stund. Ni har nog redan gissat vem. Det var Tim, min fantastiska och helt underbara pojkvän. ♡ Men jag visste inte då vad han skulle komma att betyda för mig, då var han bara den snygga tatueraren som skulle sätta sin konst på min kropp. Det var först senare, efter jag gjort min tatuering, som vi började prata med varandra på allvar. Tatueringarna var en sådan spontan sak som jag och Josefin började prata om då båda funderat på att skaffa tatueringar. Jag är så glad att vi tog det beslutet och att vi gick till just Ink Tattoo Studio. Livet är allt underligt ibland, man vet aldrig vart det för dig och kärlek händer när man minst anar det. 
 
28 Oktober 2015 var en väldigt betydelsefull dag för mig och jag är så glad att allt urartade sig som det gjorde.
 
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon ska jag jobba igen, yay! Förkylningen är ju påväg bort så jag klarar av att arbeta, men ska ladda med tabletter och nässpray utifall att. (๑>ᴗ<๑)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback