Me Before You....

Hello!
Jag önskar jag kunde säga att jag mår bättre idag... Nej, istället kan jag meddela att jag ser ut som Rudolf med min röda näsa. (^ _ -) Jag mådde dock bättre efter en varm härlig dusch mitt på dagen. Sen har jag tagit det lugnt och tittat på film.
 
Jag såg Me Before You (Livet efter dig). Den handlar om Louisa "Lou" Clark som jobbar på olika små ställen för att hjälpa till med att försörja sina föråldrar. Då cafét hon jobbar på stängs måste hon hitta ett nytt jobb och hoppar på jobbet som personlig assistent åt Will Traynor, en framgångsrik ung affärsman som blivit rullstolsbunden efter en olycka. Will har totalt tappat livsgnistan och Lou försöker med allt för att få Will att börja leva igen och se honom le. Mer vill jag inte avslöja om denna underbara vackra film! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här filmen rörde verkligen vid mitt hjärta. Tårarna bara rann och mot slutet satt jag och verkligen stor grät. Ibland undrar man varför man utsätter sig för sånt här, men trots det älskar jag filmen och tycker den är så otroligt fiin! Jag ska dock inte se den igen medan mitt hjärta befinner sig på andra sidan jorden. (>   <)
 
 
Nu ska jag fortsätta vara duktig och bara ta det lugnt. Jag är så uttråkad, men samtidigt så matt och det känns som om jag snytit ut halva hjärnan. Mer te mer ingefära och honung och vila för min del så får kroppen sköta sitt. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Älskar den filmen, den är så otroligt fin!!

2016-10-25 @ 18:38:25
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, den filmen är så bra. Har du läst boken? Den är ännu bättre! =)

Svar: Visst är den. Jag har inte läst boken men den står på min "att läsa lista". (^ _ -) Finns så många böcker man vill läsa! Fast det är vell bara ett positivt problem antar jag, haha. Kram på dig <3
Elin Larsson Verta

2016-10-25 @ 19:26:19
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback