Electric Amethyst

Hej!
Jag och mamma har hjälpts så med att färga varandras hår idag. Jag började med att färga hennes i en härlig mörk-röd nyans. Det blev jättefint! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Sen var det min tur. Denna gången använde jag Mainc Panic Electric Amethyst och blandade i lite balsam för att den skulle bli lite mildare i tonen. Jag är nöjd!
 
 
 
 
 
Vad tycks?
 
 
 
 
 
Håret känns alltid så lent och härligt efter att jag färgat med Manic Panic toning, det sliter verkligen inte på håret. Nu får det vara lila ett tag, men det kommer en ny nyans till Halloween kan jag redan nu avslöja (den står redan på hyllan i badrummet, hihi). Jag kör på och testar många olika färger nu när jag ändå håller på (och har en bra blekning som grund) , haha! (๑>◡<๑) Men det är roligt!
 
Jag har hunnit med några små promenader med hundarna också mellan duschningar och färgningar, men mycket mer har
jag inte gjort. ( ◠‿◠ ) Det har ändå varit en rolig dag där jag och mamma fått umgåtts lite extra med varandra. Jag älskar dig så mycket mamma! ♡ Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är fantastisk på alla sätt! 
 
 
 
Nu får vi se vad jag hittar på fram till Doobidoo börjar. Det programmet är verkligen jätteroligt tycker jag. Jag sitter och studdsar i soffan när jag har svaret på tungan, och när jag kan svaret också för den delen, och sjunger med i låtarna. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback