Colors & Flavours

Hej!
Ni har vell kommit ihåg att ställa om klockan inatt? (◕‿◕ ) Det är rätt skönt när mobilen gör det av sig själv, så slipper man tänka på det. Och ännu skönare var det med en extra timmas sömn. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Särskilt eftersom jag sov så gott inatt.
 
 
Jag började inte jobba lika tidigt idag så jag kunde ta det lugnt imorse. Det var rätt härligt med en riktigt lugn och slö förmiddag. (^    ^,) På jobbet har det bara gått bra. Jag har varit i sockervadd & popcorn boden igen, vilket har varit roligt. Att se ett barns ögon lysa upp när man ger dem en sockervadd är helt obetaltbart! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var rätt skönt att jag inte jobbade lika länge idag. Eftersom jag fortfarande har lite av förkylningen kvar i kroppen så känns det i kroppen. Rösten har en förmåga att börja försvinna mot slutet av dagen om jag stått i kassan länge. Men det är ingen fara med mig, jag blir bara lite smått frustrerad då jag vill prata med gästerna. (๑>ᴗ<๑) 
 
 
Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och läsa min Fifty Shades Freed. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback