Back in Time

Kia Ora!
Jag hade en sovmorgon imorse och det var sååå skööönt! (◡‿◡✿) Eftersom jag sovit dåligt nätterna innan behövde jag detta. Väl utvilad tog jag min dagliga morgonpromenad med hundarna i solen och blåsten. Jag kunde vakna sakta och i min egen takt med en lång härlig frukost. Mornar som den här ska man ta vara på. (^    ^,)
 
På eftermiddagen åkte jag med mamma in till Uddevalla. Hon skulle på mammografi och sen skulle vi handla efteråt. Jag hade tänkt sitta och skriva lite i väntrummet men det gick så fort att jag hann bara med några rader. (๑>ᴗ<๑) Fast det var ändå skönt att det gick så snabbt och enkelt så vi kunde handla och åka hem innan det blev allt för sent. Det tog ändå sin lilla tid så när vi kom hem satte vi igång och gjorde en god sallad till middag. Vi hade bland annat väldigt goda tomater, babyspenat, avokado, gurka, paprika, blandade bönor, rostad pumpa och rårivna morötter. Yum! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
Jag har ingen bild för idag och tänkte därför kolla vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Då hittade jag detta: 
 
 
 
 
Jag och Josefin fikade på "vårt café" (The Coffee Club) och sen gick vi på bio.
Vi delade på varsin kaka, som vi alltid gjorde när vi fikade.
 
 
 
 
 
Vi såg inte Pan den här dagen (vi hade redan sett den) utan hade bara lite roligt med att ta kort. 
Filmen vi såg var Maze Runner: The Scorch Trials. 
 
 
 
 
 
Det var en härlig ledig dag som var välbehövd efter den hemska gårdagen. Hästarna hade fått kolik och vi visste inte om de skulle klara sig. Men med hjälp av veterinär ordnade sig allt tillslut och jag och Josefin kunde ha ledigt den här dagen.
Ni kan läsa om den 6 Oktober 2015 här
 
 
 
Tiden går verkligen fort. Det är över ett år sedan jag och Josefin satt och såg Pan och efter det var vi helt förälskade i filmen (vilket ressulterade i kortet ovan när vi skulle se Maze Runner). Ibland saknar jag verkligen våra dagar då vi strosade runt i Palmy, kollade i butiker och fikade. Och mest av allt saknar jag Josefin. ♡ Men jag är så glad för den tiden och jag har så många fina minnen att titta tillbaka på med ett leende på läpparna. Minnen för livet!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback