Astrid Lindgren

Hej!
Jag tror jag hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen idag utan problem. Men efter att ha legat där ett bra tag lyckades jag ta mig upp. Dock har tröttheten hängt med hela dagen. Killarna har ju varit lite febriga så jag vet inte om jag har något i kroppen. Därför har jag tagit det lugnt och suttit och virkat till Astrid Lindgrens härliga filmer. (^ _ ^)
 
 
 
 
 
 
Nils Karlsson Pyssling
 
 
 
 
 
Madicken
 
 
 
 
 
Rasmuss på Luffen
 
 
 
 
 
 
Emil i Lönneberga
 
 
 
 
 
 
 
Det var mysigt, jag gillar hur gamla Sverige såg ut. (^   ^) Mycket mer har jag inte gjort idag, en riktigt slapp dag med andra ord, men jag blev klar med ett virkningsprojekt så jag är nöjd. 
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag hoppas på att en god natts sömn hjälper och att jag kan få mer energi imorgon. 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback