Old but New

Mochi Mochi!
Jag hade ställt alarmet imorse igen för att kunna skypa med hjärtat, vi brukar ha måndagar som vår skype-dag. Mamma skulle iväg så jag skulle även köra Erik till färgan vid elva. (^   ^,) Hjärtat var dock väldigt trött och höll på att somna, det är så när vi lever på varsin sida jorden och har varsin tidszon (12 timmars tidsskillnad just nu). Men det gjorde inget, mamma hade försovit sig så hon bad mig ge hästarna mat. Därför var det ju bara bra att jag gick upp i tid. 
 
Jag hade en stund själv hemma mitt på dagen så jag passade på att ta en lång dusch i lugn och ro. Sen satte jag mig och sorterade upp kläder vi fått. Det är en kompis till mamma som har gett oss kläder de växt ur eller inte vill ha längre. Jag tycker det är jättekul och har ofta fått ärva kläder när jag växt upp. Igår gick jag igenom alla kartonger och plockade ut det jag var intresserad av. Idag sorterade jag upp det och provade allt för att se om det passade och hur det såg ut på. 
 
 
 
 
 
Fick bland annat ett par skor som passar, yay! 
 
 
 
 
Jag hittade massor av kul som jag tycker om. Det är verkligen toppen när man kan ge bort något gammalt till någon annan som kan älska det på nytt. Jag försöker ofta göra det samma med mina gamla kläder. Så länge kläderna är hela och det inte är något fel på dem kan ju andra ha glädje av dem. Det ända problemet jag har nu är att jag ska få plats med allt det nya i garderoben. (๑>ᴗ<๑) Men jag ska nog hitta plats åt det, hihi!
 
På eftermiddagen åkte jag med mamma ner till mormor och morfar och fikade. Det var längesedan jag hälsade på dem så det var roligt. De mår bara bra, det är som det brukar. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Imorgon ska jag och hjärtat göra ett nytt försök till att skypa så jag får ställa klockan igen. Men det gör jag mer är gärna då jag får prata med min underbara pojkvän. ♡♡♡♡ Jag har lättare för att gå upp tidigare och han har lättare för att vara uppe sent så därför har det blivit att vi pratar min morgon och hans kväll. 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback