Movie kind of day

Hi!
Det var så skönt att kunna ligga kvar i sängen lääänge imorse. Resten av dagen har jag fortsatt att bara ta det lugnt, en riktig slappar dag. (^ _ ^) Jag och mamma började med att se på Legenden om Tarzan, den är ju sååå bra! Jag kan inte få nog av den filmen. Senare satte vi på Mike & Dave need wedding dates. Jag har aldrig sett den förut men den var riktigt rolig. Lite löjlig och överdriven imellanåt men det är ju en amerikansk komedi så man för vell förvänta sig det. (^ _ -)
 
 
 
 
 Keyla gjorde mig sällskap i soffan. Min lilla sötnos! 💖
 
 
 
 
 
Jag har ändå fått lagat ett linne idag så något produktivt har jag gjort, hihi. Men resten av kvällen tänker jag fortsätta vara oproduktiv och slappa. Sånna här dagar kan vara riktigt sköna ibland. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback