Baking in the making

Moshi Moshi!
Jag har fått tvättat lite till idag, men inte lika mycket då jag stått i köket och bakat med musiken på hög volym. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är där jag mår som bäst; när ingen stör mig, jag har ingen tidspress och jag kan baka hur mycket och precis vad jag vill samtidigt som jag sjunger med i låtarna. Mamma fyller år på lördag men det blir tårta på fredag då jag jobbar på lördag. Det kanske är lite tidigt att börja baka redan nu men då slipper jag stressa och kan bara dekorera på fredag. Bilden av tårtan jag har i huvudet är med många små dekorationer, vilket jag börjat pysslat lite med på kvällen. 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
Mitt på dagen hade jag en paus och satte på en film. Jag har inte sett High School Musical 3 så jag tyckte det var på tiden. (๑>ᴗ<๑) Jag växte ju upp med filmerna, de kom när jag var i rätt ålder för att bli stormförtjust. Den tredje filmen var inte jättehändelserik utan handlar mer om kännslor när de ska ta examen. Valen om vilket universitet de ska studera vidare på är svårt då de ligger utspridda och deras vägar kommer skiljas. Valet är inte lätt, ska man gå efter hjärtat eller det alla andra förväntar sig att du ska välja. Jag tyckte den var bra med nya fina sånger, och tårar för min del då jag vet hur det är att skiljas åt. Denna sången fångade mitt hjärta, texten är så fiiin. ✿♬゚+.(。◡‿◡)♪.+゚♬✿。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Japp, jag är för alltid en hopplös romantiker. (^ _ -) Jag kan inte få nog, hihi! 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback