Back in the car

Hej!
Ja, jag sitter bak i bilen just nu påväg hem. (^ _ ^) Jag följde med mamma och pappa för att titta på en ny hästtransport. Det slutade med att vi nu har en ny transport bakom bilen med oss hem. Den är jättefin, stor och rymlig. Toppen till hästarna! 
 
Efter en dusch imorse åkte jag med mamma och handlade. Det är ungefär det jag gjort idag. Vi var inte hemma länge innan vi skulle åka iväg igen. (^   ^)
 
 
 
 
 
Arkivbild från förra veckan då jag och mamma var och fikade hos Anna.
Hon har sockersöta små fluffiga valpar hemma just nu.
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på min musik, luta mig tillbaka och dagdrömma fram tills vi kommer hem. Det är vad jag älskar att göra i bilen.
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback