Welcome to the World

( ´͈ ॢꇴ  `͈)੭ु⁾⁾·°˖  Min bebis har blivit mamma!! 
 
Sóley, min lilla häst, har blivit mamma under natten. Jag åkte ju imorse så jag visste inget och mamma har inte mått bra så hon har legat i sängen hela dagen. Men grannarna ringde och grattulerade nu på eftermiddagen. Mamma kom och hämtade mig medan jag satt och redigerade bilderna till det förra inlägget. Jag slängde på mig en jacka, hämtade kameran och åkte med mamma upp. Ett gulligt litet hingstföl blev det, han är otroligt söööt!!!(*⌒ヮ⌒*)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sóley kom fram och hälsade på mig när vi kom, vilket värmde i hjärtat. Jag har ju varit borta ett åt och var rädd att hon inte skulle vilja ha mig nära fölet. Men hon kom fram till mig självmant, med fölet bredvid sin sida, för att hälsa. Visserligen går jag förbi varje dag med hundarna och pratar alltid med hästarna, även om jag inte alltid går fram och hälsar. Jag är så glad att allt gått bra och att både ser friska och välmående ut! Så underbart!!! 
 
 
Välkommen lilla vän! ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback