My Place on Earth

Hej!
Jag stängde av alarmet imorse och somnade om en timma, så härligt! Jag var trött efter att vi kom hem så sent igår och sen låg jag och läste till strax efter midnatt. (^    ^) Men är man ledig så är man.
 
Min dag började annars som den brukar, jag tog en promenad med hundarna förbi hästarna och åt sedan frukost när jag kom hem. Det var rätt blåsigt och grått ute så sen kollade jag och mamma på några episoder av serien Reign. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Vi kollade fram till det att mamma skulle rida med en av tjejerna som kommer och rider en gång i veckan. Då passade jag på att ta en lite längre promenad med hundarna. Solen började titta fram och det blev riktigt härligt ute. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Keyla
 
 
 
 
Alfred
 
 
 
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen åkte jag med mamma ner och handlade, Sen har jag inte gjort så mycket mer, mest tagit det lugnt. (^  ^,) Jag har redigerat ihop ett litet klipp med låtar från konserten igår på Eriks skola, rytmus. Tanken var att klippet skulle laddas upp i detta inlägget men just nu tar det otroligt lång tid att ladda upp, därför laddar jag upp det lite senare eller imorgon. (^ _ -)
 
 
Nu ska jag gå och hämta mig en kopp kaffe, sen är det inte långt kvar innan jag kryper ner i sängen. Och nej kaffet påverkar inte min sömn, jag brukar dricka kaffe på kvällarna. (๑>ᴗ<๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback