Memories

Hi!
Jag var uppe hyffsat tidigt idag och duschade och gjorde mig iordning. Sen pratade jag med hjärtat ett tag. Det var så skönt att få se och höra honom igen, jag behövde det. Jag saknar honom något otroligt... ♡
 
Men det var inte därför jag hade gått upp och gjort mig iordning. Det var för att jag och Desirée skulle åka till Dingle, vårt gamla naturbruksgymnasie, på öppet hus. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Vilka minnen man har från där. Jag hämtade upp Dessie i Uddevalla så åkte vi tillsammans till Dingle. Det var roligt att få se skolan igen, gamla klasskamrater och lärare. Även endel av djuren kände man igen, men det är så många djur som inte finns kvar. Vår gamla skola hotas ju av nerläggning och har gjort sedan vi gick där. Det gör att mycket har avverkats som t.ex. korna finns inte där mer, hästanläggningen är inte i bruk och det är inte många elever eller djur kvar. Det är tråkigt att se... Men det var ändå roligt att få åka dit.
 
 
 
 
Lena gick och beta i "djurparken".
 
 
 
 
 
 
 
Där fanns små chinchilla bebisar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tomas tyckte det var godare gräs i hagen.
 
 
 
 
 
 
Alpackorna som jag glömt namnen på finns fortfarande kvar.
 
 
 
 
 
 
Getterna Ida och Takida med en av deras döttrar finns kvar.
 
 
 
 
 
 
Detta var något nytt, de har fått axolottler.
 
 
 
 
 
 
 
Inget kosläpp, men traktorparaden finns iaf kvar haha! (^ _ -)
 
 
 
 
Efter att ha strosat runt och hälsat på både folk och djur kände vi oss klara. Vi åkte därför in till Torp och gick runt i lite butiker och avslutade med fika på Espresso House. ( ◠‿◠ ) Det var mysigt!
 
 
 
Jag idag med ny tröja jag fått från Dessie. Tack!!
 
 
 
You  -  Me
 
 
 
 
 
Nu sitter jag hemma. Jag har några roliga nyheter, men det kommer ett nytt inlägg om det. ヾ(*⌒ヮ⌒*)ゞ
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback