Fur-Babies

Hi!
Jag låg och läste till strax efter midnatt igår igen, hihi! (^    ^) Ändå vaknade jag rätt tidigt imorse. Därför hade jag gått om tid att gå på promenad med hundarna och göra mig iordning innan jag skulle åka till Stenungsund med mamma. Jag hann till och med chatta lite med Josefin, vilket var härligt! 
 
Sen åkte jag som sagt till Stenungsund tillsammans med mamma. Både hon och jag hade tid hos optikern. Jag trode bara jag skulle göra undersökning för linserna idag men det slutade med att mina underbara föräldrar är helt fantastiska och lägger ut för mig, tills jag fått min första lön, så jag kunde beställa nya glasögon. Ibland är de bara för snälla! ♡♡♡♡
Så jag fick beställt både nya linser och glasögon idag! O ( *⌒ヮ⌒* ) O
 
Vi stannade till och handlade påvägen hem och åkte sen hem till Anna och fikade. De har fått små söta kattungar som vi självklart var tvugna att hälsa på. ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Och de har fortfarande kvar valparna så man fick gosat lite med dem med. Så mysigt! Och fikat med Anna såklart, vilket alltid är lika trevligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är dagens händelser. Nu sitter jag i köket och bloggar efter att ha varit ute på en längre promenad i skogen med hundarna. Vädret har varit helt underbart idag, sol och varmt! Sommaren är inte långt borta. ☀ 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Zaisha <3

såå sötaaa :)

2016-05-26 @ 18:53:01
URL: http://zaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback