Crying together

Hej hej!
Det har varit en såndär lugn slappar dag idag. (^  ^,) Jag kände mig seg redan när jag tog mig upp ur sängen men gick ut på min vanliga morgonpromenad med hundarna innan jag tog en lång härlig dusch. Sen åt jag frukost med mamma och kollade på Reign. (๑>◡<๑) Jag vet att jag skriver mycket om den serien just nu, hihi! Men det beror på att jag och mamma kollar på den i princip varje dag och på något sätt lever jag mig verkligen in i den. Deras kärlek är så stark! Idag satt både jag och mamma och grät, tårarna bara fortsatte komma och jag kunde inte sluta gråta. När man lyckades sluta hände något sorgligt igen och man började bara gråta, igen. Mamma fick gå och hämta näsdukar till oss båda. Som sagt; jag känner verkligen med den här serien och lever mig in i den. Deras kärlek är fantastisk!
 
Nog om det nu, det är ju ändå bara en serie. (^  _  -) För att tänka på annat började jag sen städa lite i köket. Det började bli varmt så jag bytte leggingsen mot shorts och öppnade dörrar och fönster. Så härligt! Jag åkte med mamma lite senare för att hämta Erik vid färgan. Eftersom det var så varmt och härligt ute så stannade vi och köpte glass. GB har kommit med en ny laktosfri strut med lakrits smak. Yummie!! (๑✧◡✧๑) När jag sen kom hem tog jag med mig hundarna på en härlig promenad i solen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem gjorde jag en iskaffe och satte mig sen med mamma och kollade på En Prinsessas Dagbok. Det var så längesedan jag såg den och jag har varit sugen på att titta på den ett tag nu. 
 
Klockan börjar bli mycket och jag ska strax krypa ner i sängen. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback