Sorting out

Hej!
Det är tisdag vilket är starten på hjärtats arbetsvecka. Så vi drack kaffe i sängen tillsammans innan han åkte till jobbet. Jag gick upp strax därefter. (^   ^,)

Saker jag pysslat med idag är att städa spisen, skrubbade en av platterna (den jag använder mest) och tvättat sängkläderna. Det har regnat från och till och imellanåt har det varit riktiga regnskurar. Så sen har jag suttit inne och planerat mer inför resan till Japan och Korea och fixat med viktiga dokument. 
 
 
 
Arkivbild från Shibuya sommaren 2013
 
 
 
 
Stackars hjärtat har inte mått bra alls idag så han kom hem tidigare. Nu ligger han och halvsover, det är antagligen feber då det har gått runt nu. Jag får preppa mig själv och hoppas jag inte blir sjuk till jag åker. Men nu ska jag försöka få i hjärtat några tabletter så han kanske kan få i sig lite mat senare också. Hoppas det inte blir långvarigt. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback