NZ 21:10

Hi!
Jag sitter på Aucklands flygplats nu. (^_^) jag är incheckad, har hämtat ut den koreanska och japanska valutan jag beställt och nu är det bara att vänta tills jag får gå på planet runt ett tiden inatt. Jag har tagit ut linser, tvättat ansiktet och precis ätit några bullar och druckit kaffe till middag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå en sväng och titta lite i butikerna och leta reda på min gate så jag vet vart den är någonstans. Vi får se när jag skriver nästa gång. Jag ska försöka i Singapore ifall där finns wi-fi, annars är jag i Seoul nästa gång ni hör från mig. o(^▽^)o
 
 
Kram på er 💖
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback