Vanilla warmth

Hej!
Jag har mått lite halvdåligt idag om jag ska vara ärlig. Därför har jag suttit på soffan med mamma nästan hela dagen och tittat på film. Jag frös så vi tände lite levande ljus och myste. Efter att ha tagit en alvedon mådde jag något bättre, illamåendet försvann och jag blev något piggare. 
 
 
 
 
Det doftade gott av vanilj då vi har några doftljus. 
 
 
 
 
 
 
Nu på kvällen följde jag med mamma upp till hästarna för att ge dem kvällsmat. Jag kände att jag behövde lite frisk luft och hästdoft. Eirikur och jag stod och gosade en stund, jag har verkligen fått ett band med den hästen. Han är lite rädd av sig men jag har tagit det lugnt och låter honom ta det i sin takt. Nu följer han efter mig och börjar hitta tillit. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta ta det lite lugnt resten av kvällen och sen lägga mig och sova. Imorgon ska jag upp och jobba igen och då vill jag vara utvilad och redo för nya tag. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback