Sunday Funday

Hello!
Jag sov som en liten ekorre inatt, så skönt! Sen bar det av till Hälleviksstrand och Mia's Sjöbod för en ny arbetsdag. Det har varit jättemysigt, vi har verkligen super trevliga kunder som kommer och fikar och/eller äter lunch. Att få träffa alla trevliga människor och se hur glada de blir när man kommer med något gott, eller hur glada de är när man frågar hur det smakar, är det som gör dagarna så roliga! Sen är det ju självklart roligt att göra maten och fikat också, men gästerna gör mycket. Jag tycker det är roligt att få göra andra människor glada! ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
Elin's "working-style". (๑>ᴗ<๑)
 
 
 
 
Jag kunde sluta i tid idag också och när jag kom hem var mamma, pappa och Elias hemma. Kaffet var precis klart, helt underbart! Så jag åt lite och tog sen en härlig dusch. Nu sitter jag i sidenmorgonrocken, som blivit mitt favoritplagg att ta på mig när jag kommer hem efter jobbet, och har precis druckit en andra kopp kaffe. Jag ska fortsätta mysa lite i TV-soffan tänkte jag innan jag går och lägger mig. 
 
Jag hoppas ni alla har haft en trevlig söndag!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback