Seaview

Hi!
Jag hade en lugn och härlig morgon med hundarna innan jag åkte mot jobbet. En bra start på en lång och händelserik dag. Det har varit fullt upp med många härliga gäster som satt och mös både ute på bryggan och inne i sjöboden. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det har varit fart och fläkt från morgon till kväll, men det har varit roligt. Man behöver ju inte ha tråkigt. (^ _ -)
 
 
 
 
 
 
Jag kan nog våga säga att jag har en av de finaste jobb-utsikterna i Sverige. 
 
 
 
 
 
Det slutade med att jag stannade kvar och jobbade fram till stägning, så jag har inte varit hemma så länge. Det ända jag gjort är att duscha och ätit kvällsmat. Nu ska jag dricka en kopp te innan jag kryper ner i sängen. Det kommer en dag imorgon också. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback