Glittery Sea

Hello!
Solen har skinit och det har varit underbart väder idag. I sjöboden har det varit en lugn och härlig stämning. Jag har hunnit med att baka en hel del gott som man kan komma och fika med. Bland annat har jag bakat mer toscatårta, morotskaka och rullat chokladbollar. Det har varit super mysigt! In imellan har man fixat med beställningar från trevliga kunder. En jättebra arbetsdag med andra ord. ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag hemma och sitter och tar det lugnt. Jag är ledig i två dagar nu så jag ska passa på att vila. Det ska bli skönt med lite sovmorgon, särskilt med tanke på att jag vaknade fem imorse och kunde inte somna om... Ibland förstår jag mig inte på min hjärna. (๑>ᴗ<๑) Men det har ju gått bra för det och inatt kan jag sova ordentligt då klockan inte ringer så tidigt imorgon. 
 
Nu ska jag ta något gott och äta till kvällsmat och sen göra en kopp te innan jag lägger mig i sängen och läser. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback