Everything is Pink

Moshi Moshi!
Jag har precis kommit hem efter ännu en dag på jobbet. Det har varit något lugnare idag så jag har hunnit baka lite, men det har självklart varit härliga gäster idag med. 
 
Det finns inte så mycket mer att berätta. Nu sitter jag hemma, jättetrött efter dagen. Men det ska man vara, det hör till att vara trött efter en arbetsdag annars har man ju inte arbetat. (^ _ -) Jag tänkte visa en bild på de super snygga arbetsskorna jag har på jobbet. En bonus är att de är bekväma också. 
 
 
 
 
Det är verkligen kul när äns arbetsplats har allting i min favoritfärg; rosa! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och sen gå och lägga mig. Jag ska jobba imorgon med och då vill jag vara utvilad redo för nya tag! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Joanna-Föreläsare och journalist med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

så söta


Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback