Contacts

Hello!
Jag passade på att ligga och dra mig någon timma extra imorse. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Sen tog jag morgonpromenaden med hundarna och en lååång härlig dusch. Medan jag åt frukost kollade jag på film med mamma, Erik och Elias. Eller ja, Erik somnade vell efter bara några minuter av filmen då han varit uppe tidigt och haft körlektion på trafikskolan. Han är ju 18 så han är i full gång med att ta körkort. Filmen vi kollade på heter Dödlig Puls och handlar om några läkarstudenter som börjar göra försök för att se vad som händer efter döden. De dödar varandra under kontrollerade former och väcker den döde till liv igen efter en bestämd tid. Det var en annorlunda film, men jag tycker den var bra. (^   ^,) Min favoritskådespelerska Julia Roberts är en av skådespelarna i filmen. 
 
På dagen har jag lagt upp lite fler annonser på min tradera (klicka här för att komma till annonserna) och fixat med annat på datorn. Sen var det dags för mig att åka till Stenungsund. Mina nya linser har kommit, en helt ny sort som jag ska testa. Jag behövde därför åka in för att prova dem och låta optikern kolla om de sitter bra. Hitills fungerar det bra så jag ska ha dem i en vecka på prov och åka till optikern nästa vecka igen för återbesök. 
 
 
 
 
 
 
No makeup day
 
 
 
 
 
 
 
Nu hade jag tänkt ta det lugnt en stund innan jag går och lägger mig. Imorgon är det "introduktionsdag" på jobbet då alla vi som ska jobba i sommar träffas med Mia och Anders. Vi kommer få lära oss mer om hur alla rutiner fungerar, hur vi tillagar de olika rätterna och allt som rör cafét. Det ska bli riktigt roligt! (✿◠‿◠)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback