Always have a Slickepott

Moshi Moshi!
Ännu en dag börjar lida mot sitt slut. Jag kom faktisgt upp ur sängen direkt när klockan ringde imorse, hejja! (^    ^) Jag har varit och jobbat idag igen. Den här söndagen har det varit mycket fika gäster vilket alltid är lika trevligt. Jag trivs verkligen på Mia's Sjöbod
 
När jag kom hem hann jag packa upp väskan och sen gick vi allihopa ner till farmor och farfar som bjöd på middag idag. Leif, Cissi och Victor kom också. Det var jättemysigt. De andra fick kyckling men eftersom jag inte äter kött fick jag en jättegod fisk farmor gjort till mig. Tack farmor! ♡ Till det hade vi hemmaodlade grönsaker och sallad. Mumms!
 
 
 
 
 
En rosa dröm, bara en bråkdel av farmors alla blommor. 
 
 
 
 
 
 
Efteråt fick vi glass och jordgubbar, yummie! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Det är så mysigt att äta nere hos farmor och farfar med hela familjen. Och farmors mat är så god. Innan vi gick upp till oss (vi bor ju bara rakt över vägen) fick vi med oss farmors hemmagjorda sylt och saft. Så nu sitter jag och dricker svartavinbärssaft. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon är jag ledig så ikväll tänkte jag kolla på en film innan jag går och lägger mig. Sen kan jag sova imorgon! 
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback