Yummie Food

Hej!
Jag har jobbat idag igen. Dagen började ganska tufft för mig men det blev väldigt bra tillslut. Har man bra arbetskamrater, arbetsgivare och så trevliga gäster som bara får mig att le så kan det ju inte bli bättre. (^   ^,)
 
 
 
 
Det är verkligen ett gulligt litet samhälle Hälleviksstrand där husen ligger tätt. 
 
 
 
 
 
 
På kvällen serverade vi middag till ett större sälskap som bokat bord vilket var jätteroligt! De fick torskrygg med dill- och smörslungad potatis, valnöts och dill vinägrett, sparris och en rabarberchutney med chili. Så otroligt gott! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊  Jag får vell försöka laga en sådan middag till mig själv (och kanske familjen om de är snälla, haha) någon gång, jag hade mer än gärna ätit det. 
 
 
 
Imorgon är jag ledig vilket ska bli riktigt skönt. Det är roligt att jobba men man behöver sina lediga dagar. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback