Summer feeling

Moshi Moshi!
Jag är ledig och passade på att sova läänge imorse. Det var nästan omöjligt att ta sig upp ur sängen, hihi! Men tillslut kom jag upp. (^  _  -) Sen hade jag en lååång frukost och bara tog det lugnt. Jag hann med att fixa med lite saker på datorn och annat också vilket var väldigt bra. 
 
Mitt på dagen, när molnen sprack upp och solen tittade fram tog jag en promenad i skogen med hundarna. Det var verkligen jättehärligt. Pappa höll på att slå av höt uppe på åkern, då känns det verkligen att det är sommar. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
Nej Alfred är ingen pudel, bara en kortklippt cocker spaniel som pälsen börjat växa ut på igen. (๑>ᴗ<๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sen fortsatt resten av dagen med att koppla av och ta det lugnt. Det är vell ändå därför man har lediga dagar? (✿◠‿◠)  Ikväll ska jag, mamma, pappa och Elias gå på bio. Äntligen ska jag få se Tarzan! (((o(*゚▽゚*)o)))
 
 
 
Sådana här dagar är dagar man ska ta vara på. Även om man inte gör mycket är det härligt och kroppen är full av sommarkänslor. *✲゚*
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback