Staying in Denmark

Hej!
Det är svårt att hålla uppe med uppdateringarna när man är på semester tycker jag då jag hellre umgås och är ute och gör saker än sitter vid datorn. Igår var en sådan dag. Jag var uppe och tog en härlig promenad med Keyla i morgonsolen. Det var redan väldigt varmt ute och skulle bli en varm och härlig dag. Efter jag var klar med mina morgonrutiner (tvätta ansiktet och sätta i linser) hade de andra vaknat och frukosten var klar. Så mysigt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)

Vi gjorde oss sen iordning allihopa i lugn och ro innan jag, mamma, pappa, Elias och Keyla promenerade in till Køge centrum. Därifrån tog vi buss och tåg in till Köpenhamn. (✿◠‿◠) Vi gjorde inte så mycket i Köpenhamn utan gick runt lite på gatorna inte långt från stationen. Vi satte oss på en uteservering för att ta något att äta. Tyvärr fanns inte det jag beställde så jag tog en kaffedrink och köpte lite suchi senare. Det var väldigt gott! Dock mådde jag inte jättebra och började må jätteilla när vi satt ute. (>   <) Först krampade magen och sen kom illamåendet. Men det gick som tur var över och höll sig borta resten av dagen. Men eftersom det hände stannade vi inte så länge i Köpenhamn utan åkte hemmåt mot campingen rätt så snart igen.

Min outfit för dagen. Ny kjol och linne jag inte använt innan.

När vi kom tillbaka till campingen tog vi det lugnt en stund, fikade lite med olika små wienerbröd vi köpt inne i Köpenhamn och pratade med Cissi och Leif. När Sussie och Magnus kom lite senare (Magnus är Cissis bror) gick vi alla ner till stranden för en kvällsdopp. Det var helt underbart även om det började bli lite kallt i luften tyckte jag. Men det var bara jag som tyckte det, de andra tyckte det var skönt efter den jättevarma dagen vi haft.

Jag fick inviga min nya bikini.

Keyla badade också. Hon tyckte det var roligt att aportera lite i vattnet.

Det var ett bra avslut på dagen. (◕‿◕✿)

Idag skulle jag igentligen åkt tåget hem. Som de flesta redan känner till har jag inte mått jättebra det sista, därför har jag fått ledigt resten av veckan från jobbet vilket gör att jag kan stanna i Danmark med familjen. Denna veckan ska jag försöka tänka på annat och bara vila så jag kan vara redo för nya friska tag nästa vecka. ( ◠‿◠ ) Så vi åkte allihopa in till Køge för att promenera runt lite på gatorna. Jag behövde köpa lite mer kläder då jag inte hade tillräckligt med mig för en hel vecka. Men det är bara ett roligt problem, hihi! (^ _ -)

Køge är jättemysigt och hade söta små gator och hus. Pappa och Elias satte sig med Keyla vid Cissi, Leif, Victor, Magnus och Sussie mitt inne på torget medan jag och mamma gick och kollade i lite butiker. Innan vi åkte hemmåt stannade vi och åt väldigt god glass på ett gulligt café.

Resten av dagen har vi tagit det lugnt. Vi åt våfflor när vi kom tillbaka till husvagnen villket var väldigt gott, men jag började må illa igen efter. Därför sitter jag nu uppkrupen i soffan i husvagnen och bara tar det lugnt. Det är inget mer planerat idag, jag ska nog gå och ta en dusch om en stund.

Jag idag.

Jag hoppas alla andra har en toppen sista vecka i Juli, nu är inte Augusti långt borta. (^   ^, ) Njut av sommaren!