Market doodle

Hej!
Vilket udda väder vi har haft idag. Det har öst ner med regn i ena stunden för att i nästa vara strålande solsken. Ena stunden är man jättevarm och nästa fryser man, haha! Men vi har haft en mysig dag ändå.
 
Vi började med att åka in till Køge centrum där det är marknad varje lördag. (^_^) Vi visste inte vad vi hade att förvänta oss men tyckte det lät kul att ta en titt. Vi klarade oss faktiskt från regn när vi gick där, men det öste ner precis innan vi gick dit och började igen när vi kom till bilen. Vi hade tur! (^_-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marknaden var inte jättestor men vi hittade lite smått och gott. Varmrökt lax till middag, korv till pappa och Elias och danska jordgubbar till efterrätt. Sen stannade vi och fikade innan vi åkte hemmåt. Det tog lång tid innan vi fick menyn och sen väldigt lång tid innan vi fick beställa så jag gick till en bokaffär medan vi väntade. Jag har varit så sugen på att måla då jag fått en idé om en tavla jag vill ha. Därför köpte jag ett block och ett sett med blyertspennor. (^   ^)
 
När vi sen kom hem satt jag och skissade hela eftermiddagen. Jag är inte klar än och är inte helt nöjd så jag tror jag kommer göra en ny. Men det var roligt och jag har min idé på papper. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tar vi alla det lugnt efter en god middag. Vi är trötta och mätta. (^  -  ^) Keyla och jag har varit ute på promenad och snart ska jag gå och ta ut linserna och tvätta ansiktet. Det blir nog ingen jättesent kväll då vi ska checka ut och åka hemmåt imorgon. Jag har haft en toppen vecka i Danmark, det som från början bara var menat att vara några dagar. Men det har varit underbart och jag har mått väldigt bra av det.
 
 
 
 
 
 
 
Detta har varit vårt hem i en vecka.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag idag i nytt linne.
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni också njuter av sensommaren, nu är det snart augusti. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback