Fairy in Fantasyland

Moshi Moshi!
Idag hade vi en lugn morgon, men vi gick ändå upp hyfsat i tid allihopa för att säga hejdå till Cissi, Leif, Victor, Sussie och Magnus som skulle åka vidare. Vi har beslutat att stanna tills på söndag då campingen ordnade så vi kan stå kvar på vår plats. (^   ^,) Tråkigt att de andra åkte men det var kul att vi fått några dagar ihop och härligt att vi kan stanna. 
 
Mitt på dagen tog vi en tur till ett jättestort köpcentrum som ligger i Hundige, inte långt härifrån. Jag saknade ett par shorts så det var vad jag var ute efter, de andra var mest med för att kolla runt. Jag hittade ett par shorts på H&M som jag tittat på tidigare, bara att nu var de nedsatta 75% så jag är super nöjd! o(^▽^)o Vi fikade sen med varsin god glass innan vi gick in i en enorm matvarubutik. Sen åkte vi tillbaka till campingen. 
 
 
Hemma har vi tagit det lugnt. Jag har tagit en längre promenad i skogen och sen har vi grillat. Jag åt några jättegoda små fiskbrugare (chickennugget storlek) och hade köpt med wakame sallad. Det är en sallad gjord på sjögräs och man brukar kunna köpa det där man köper sushi, det är såååå gott! 
 
 
 
 
 
 
Jag lekte lite med kameran, hihi!
 
 
 
 
 
Nu ska vi dricka kaffe, äta godis och spela kort. Så mysigt! (^_^)
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback