Early finish

Hi!
Idag började jag jobba tidigare vilket gjorde att jag var hemma tidigare. Det var rätt skönt faktiskt så jag har fått duscha och kan nu sitta och koppla av en stund innan jag går och lägger mig. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Våra scheman är ju lite huller om buller just nu då en tjej har slutat vilket gör att vi är en person kort. Men det ska nog lösa sig och vi som jobbar får jobba på så gott vi kan. (^  _  -)
 
 
 
 
 
 
Hamnen i Hälleviksstrand. Kortet tog jag i måndags, idag har det var blå himmel och solskén.
 
 
 
 
 
Ja, jag har inte så mycket mer att skriva om idag. Nu när jag jobbar händer det inte så mycket mer än jobb, äta och sova. Så inläggen blir inte så långa. Jag önskar alla en trevlig vecka!
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback