Catch the day

Hello!
Idag har vi inte haft något planerat över huvud taget. Jag sov sååå gott inatt! Det var längesedan jag sovit så gott. (^   ^) Jag och Keyla tog vår morgon promenad i skogen och vi lyckades hitta en stig jag letat efter då jag misstänkte att den fanns. Det är så vi kan gå en loop istället för fram och tillbaka, mycket roligare. 
 
Sen duschade jag länge imorse och det var skönt att sätta på sig de nya rena kläderna jag köpte igår (inklusive underkläder). (^  -  ^) En stund senare åkte jag med mamma och pappa till en butik med husvagnstillbehör och husvagnar. Vi gick runt och tittade lite och köpte lite smått till husvagnen som t.ex. en lampa till förtältet, en tvättkorg och annat. Sen åkte vi och handlade matvaror innan vi åkte tillbaka till campingen. Jag, mamma, Elias och Keyla gick en promenad till strandkiosken och köpte glass. Sen tog jag och Keyla ytterligare en promenad i solen. Riktigt härligt och en lugn dag med andra ord.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
No make up today
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen blev det grillat och sen cyklade jag och mamma en sväng till affären. (^ _ ^) Nu sitter vi och myser i förtältet medan solen börjar gå ner. Jag tror jag ska gå bort till service-huset och ta ut mina linser och göra mig iordning för kvällen. Det är mysigt att krypa ner i sängen tidigt och sen ligga och läsa i någon/några timmar. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback