Weekend

Hej!
Nu ska vi se om jag kan lyckas sammanfatta de senaste dagarna. (^_^)
 
I fredags kom Josefin hit igen och umgicks en stund. ❤️ hade jobb han skulle göra så jag åkte sen med Josefin och Amaia, som var med denna gången också, till Peka Peka och fikade på ett mysigt café där. Vi pratade på som alltid, nu har vi ju massor att berätta när vi inte träffas varje dag längre. Efter ett tag åkte vi hem till Josefin och var där en stund. Jag fick träffa pappan i familjen hon jobbar hos och senare kom Tai Mana hem, Amaias storebror. Han är verkligen jättesöt han med. (^   ^,) Tai Mana är tre år och Amaia fyller 1 år om lite mer än en vecka. Både är verkligen i härliga åldrar. 
 
Josefin körde mig hem senare på eftermiddagen och Tai Mana följde med för att hälsa på ❤️ katter. De stannade en stund innan det var dags för dem att åka hem. När ❤️ var klar med jobbet åkte vi och köpte fish and chips vilket är väldigt "kiwi" på fredagar här, nästan som taco-fredag i Sverige. (^_-) Det blev sen rätt tidigt i säng då vi båda var trötta och ❤️ skulle upp och jobba på lördagen. 
 
Jag skulle ha sovmorgon igår (lördag) men jag kunde inte somna om efter att jag tagit min medicin 05:00 (som jag gör varje natt). Jag brukar inte ha några problem alls med att somna om, men igår gick det bara inte. När ❤️ hade åkt, strax efter 08:30, orkade jag inte ligga kvar längre så jag gick upp och duschade. Jag skapade sen med Linnea för att boka hotell då vi åker till Korea i mars. Det ska bli så roligt! o(^▽^)o Vi hittade ett bra hotell så när jag var klar gjorde jag mig iordning och väntade sen in ❤️ kompis som skulle köra mig in till Palmerston North. Det var verkligen jättesnällt av henne. 
 
Så lördagen spenderade jag sen inne i Palmy. Jag klippte bland annat håret, vilket var på tiden då det nästan är ett år sedan förra gången. Jag fixade sen med lite olika saker, gick några ärenden och strosade runt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mot slutet av dagen gick jag till ❤️ och hängde där medan han gjorde sista arbetet för dagen. Påvägen hem handlade vi sen och köpte veganska burgare till middag, vilket var väldigt goda. (^   ^) ❤️ kompis kom sen på kvällen och umgicks en stund. Det var mysigt. Det blev en lite senare natt då jag och ❤️ spelade Mario Kart på Wii igen, när hans kompis åkt. Jag tror vi släckte lampan mellan midnatt och ett-tiden fast vi somnade ju inte direkt...
 
 
 
Idag hade vi härlig sovmorgon och vaknade till strålande sol och klarblå himmel. Jag stekte veganska pannkakor till frukost som vi sen åt i sängen, hihi! (*^  ^*) Vi äter inprincip alltid i sängen då den ligger på golvet så det blir som att ha picknick. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tvättar ❤️ bilen efter att han klippt gräset. Jag har diskat och städat lite till i köket. Vi planerar att gå en promenad lite senare och vi har även lite andra saker vi vill göra idag. Vi får vell se vad som händer och sker. 
 
 
Kram på er 💖
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt o fika :)

2016-01-31 @ 02:08:40
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback