Veggie Day

Hej Hej!
Jag har spenderat mesta delen av denna dagen i trädgården och pratat med plantor. I växthuset var det en hel del som behövde pratas med också; bland annat tomater, pumpa och caigua. (^   ^,)
 
 
 
 
Caigua



 
 
Jätte corgette




 
Pumpablomma





 
 
När jag var klar i trädgården gick jag och Caelan och plockade loquats. Jag ställde mig sen i köket och började rensa/kärna ur. Jag frös endel och gjorde en kräm på resten. (^_^)


När jag var klar i köket gjorde jag och Caelan lite scrapbooking. Det blev inte så länge denna gången då jag sen skulle börja med middagen; pumpa paj. Tyvärr var pumpan dålig så det blev en mix av courgette och kumara som fyllning. Det smakade ändå lila bra som pumpa paj, det är ju kryddorna som gör pajen. (^_-)

Efter middagen började jag göra mig iordning och packa det sista. ❤️ kom sen och hämtade mig och nu sitter jag hemma hos honom. Det är så härligt att vi ska tillbringa en hel vecka tillsammans! o(^▽^)o Ikväll blir det film innan vi lägger oss för att sova. Och imorgon blir det sovmorgon! 



Kram på er ❤️

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback