Success

Hello!
Det blev inte så jättemycket gjort igår som jag förutspådde, hihi! Men det var mysigt ändå. (^_^) ❤️ tog mig på en "guidad" tur efter vi varit på vår dagliga mathandlingstur. Han visade sin gamla skola, vart han brukade bo och lite annat. Det var roligt att få komma ut en sväng innan vi kröp ner i sängen igen och kollade på Coupling, haha! (^_-) Jag har fått ❤️ att bli smått beroende av den serien han med, precis som jag och Josefin. Det blev sen en tidig säng, jag tror jag somnade runt åtta. (O.o) Kanske beror på att jag inte sov många timmar natten innan, hihi! 
 
Men det var skönt att somna tidigt eftersom vi skulle upp hyfsat tidigt idag då vi hade en tid att passa i Palmy för några saker vi behövde ta itu med. Stämningen var vell inte den bästa då detta inte var några roliga saker vi behövde göra, men allt slutade väldigt bra tillslut. Det är härligt att se ❤️ så glad igen, det var verkligen hemskt att se honom så nervös och hur dåligt han mådde innan... Men som sagt, allt är bara bra nu och allt har löst sig. Mer än så kan jag inte säga. Vi mötte upp med en av ❤️ kompisar, hon är verkligen super härlig! Så vi tog en fika och gick runt i Palmy lite innan vi åkte tillbaka hem och hon gick tillbaka till jobbet. Resten av dagen har vi slappat, i vanlig ordning. (^   ^) Men det är verkligen skönt att bara göra ingenting och ta det lugnt tillsammans med den man älskar, jag behövde verkligen den här veckan. Tack för att du är du!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er 💖
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback