Missed you!

Hej!
Idag var en sån dag då jag låg kvar i sängen lite längre, det var både kallt och jag var trött. Men jag lyckades ta mig upp tillslut. (^_-) 
 
 
 
Blåbärsfrukost!
 
 
 
 
 
När jag ätit och städat undan i köket kom Josefin! ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆  Vad jag har saknat henne! Hon och jag har haft en hel dag tillsammans idag. Först satt vi, alla tjejer, och pratade om hur hon har det i den nya familjen där hon jobbar som au pair och allt annat som hänt sedan hon var här sisst. Jag och Anette visade henne sen runt för att visa hur vi bytt de olika rummen. (^  -  ^) Sen har vi mest gått runt och pratat hela dagen. Vi tog en promenad med Svans också längs vägen. Han tyckte det var roligt att få komma ut en sväng och ville inte stanna för gräspaus, hihi! 
 
På eftermiddagen åkte vi in till Papaioea. Först smet vi in hos ♡ för att säga hej och jag kunde stjäla en puss och kram, hihi! (^   ^*) Sen gick vi runt i några butiker och avslutade med en lååång fika där vi satt och pratade länge. Jag har verkligen saknat Josefin massor och det var så skönt att få spendera dagen med henne. Vi kunde verkligen få prata av oss om allt! Det värsta är sen att säga hejdå när det var dags för henne att åka hem igen till familjen där hon jobbar nu. Men vi ses snart igen. 
 
 
 
 
 
We are the children who never grow up!
 
 
 
 
Eftersom vi var borta till sen kväll har jag bara kommit hem och packat upp shoppingpåsarna (det blev nya underkläder igen, hihi) och sen var det dags att börja göra sig iordning för att gå in på rummet för kvällen. Jag tänkte dock se om jag kan få tag på mamma och skypa, jag har inte pratat med min familj sen vi sa hejdå i Rotorua. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

men va gott m blåbär! Önskar själv jag hade det hemma nu, haha


Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback