It's raining balls

Hejsan!
Vi fortsatte med flytten av rum idag. Jag gjorde klart de sista små förändringarna på mitt rum och hjälpte till med att flytta de sista sakerna från det gamla kontoret in till det nya. (^_^) Det blir verkligen jättebra alltihopa! Särskilt Caelan är nöjd och har sovit hela natten i sitt egna rum, alldeles själv.(*⌒ヮ⌒*)
 
Under tiden vi flyttat har vi även rensat och sorterat grejer och även städat. Jag kanske borde förklara rubriken idag, hihi! Vi hällde över de små flörtkulorna från en trasig saccosäck in till två andra saccosäckar och det var inte lätt att pricka så det blev en hel del små vita kulor över golvet. (^ _ -) Jag och Anette hade rätt roligt åt det och lekte med engelska och svenska ord, hihi!
 
Geoff hjälpte mig att få upp en ny gardinstång på mitt rum också då den gamla ramlat ner från tygnden av gardinerna. Så nu är allt helt klart, jag har tillochmed fått tvättat utsidan på fönstrena! Här kommer några bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är nöjd. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Detta är andra gången jag flyttar runt allt och byter rum, men det är roligt med lite förändring tycker jag. 
 
När vi var klara med allting har jag rensat lite i kylen och tagit hand om endel disk. På kvällen gick vi allihopa ner och tränade hästarna. Vi har börjat träna dem i "the scary-cow-paddock", som är en hage intill tomten där det går kor, för att vänja hästarna vid korna och korna vid hästarna. Det var inga kor som kom fram idag, vilket kändes rätt skönt tycker jag hihi! Svans följde mig lika bra som han brukar och var helt underbar. Jag kunde inte låta bli att bara stå och gosa med honom imellanåt och känna lukten av häst. (^    ^) Men vi tränade ju såklart också, bland annat på att ställa upp vid en grind så jag kan klättra upp på grinden och så småning om kunna komma upp på honom från en grind. Det var lite otäckt tyckte han, men det gick ändå bra. 
 
 
När vi var klara gick jag in och tog en härlig dusch. Det var skönt att få bort allt damm från när vi flyttat runt alla möbler och städat. (^  -  ^) Sen tittade vi Arthur och minimojerna 3 - De två världarna. Jag har inte sett den förut och tyckte den var rätt rolig. Arthur och minimojerna filmerna brukar vara rätt roliga, även om jag fortfarande tycker den första är den bästa. 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och krypa ner i min härliga säng och sova. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback