Flowers in the River

Hej!
Jag har haft en jättebra helg! I söndags åkte vi hem till en gemensam vän allihopa. Men först åkte vi och mötte upp Josefin i Otaki. (^_^) Vi kollade i lite affärer, pratade massor och åkte sen vidare hem till vännen. Jag och Josefin stannade där ett tag. Men efter någon timma åkte jag och hon iväg och fika och sen tog Josefin med mig hem till hennes nya hem där hon nu jobbar som au pair. Det var jättehärligt att få vara med Josefin och bara prata av sig massor! Stället hon bor på nu är jättefint och Sara, mamman i familjen, var jättesnäll och trevlig. Även barnen är jättegulliga, även om den minsta sov när vi var där. Vi var där i några timmar innan det var dags att åka tillbaka.
 
 
Jag stannade sen hos ♡ fram tills idag. Igår hade vi en låååång sovmorgon och åkte sen till floden i när där han bor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var jättemysigt där, synd att vi inte hade badkläder med oss. Men det var skönt att svalka fötterna i vattnet, det har varit rätt varmt de senaste dagarna. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag klagar dock inte, jag älskar det! Senare på kvällen öppnade sig himlen och det började åska. Perfekt film och mysväder! 
 
Idag åkte jag med ♡ in till Palmy eftersom han skulle jobba. Det passade därför rätt bra att köra mig in så kunde Geoff hämta mig när han slutat jobbet. Under tiden strosade jag runt i lite butiker, tog en kaffe och skickade lite mail och annat under tiden.
 
 
Nu är jag hemma på gården igen och allt är som det ska vara här. (^   ^,) Jag har inte gjort så mycket annat än att packa upp allt och städa undan i köket, sen har jag varit väldigt trött. Därför tog jag en dusch när de andra gick ut och tränade hästarna och nu sitter jag här. (^  -  ^) Jag ska se om jag kan orka fixa med lite andra saker på datorn innan jag går och lägger mig. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback