Sick...

Hej!
Usch vilket hemsk natt jag har haft. Jag vaknade mitt i natten och behövde gå på toa. Men jag mådde samtidigt illa så jag hade med mig en spann in. När jag fortfarande satt på toaletten började det svartna för ögonen och jag började svettas floder... Men på något sätt lyckades jag torka mig och vingla in på rummet igen innan jag slockna i sängen. När jag vaknade på morgonen mådde jag fortfarande dåligt så jag skickade ett medelande till Anette och sa att jag stannar i sängen då jag är sjuk. Efter det spydde jag... Men sen har jag mått rätt ok, jag spydde bara en gång. Jag har varit väldigt trött hela dagen och spenderat mesta tiden i sängen, sovit, läst och tittat på film. Jag har lyckats få i mig lite mat också under dagen, även om magen fortfarande inte är helt överräns med mig. Men inget jätteillamående längre och inga fler kräkningar så förhoppningsvis är jag bättre imorgon. Vet inte ännu om det är något magvirus, men känns inte som det då jag borde spytt fler gånger, eller feber. Det kan också ha med stress att göra då det är så mycket som händer just nu med visum, flyg och hotell till Japan och Korea och annat som händer i mitt liv. Jag har ju ätit omeprazol i några veckor men de tog slut när jag var hos ♡ så jag har varit utan dem i några dagar. Jag trode inte jag behövde dem längre, men jag har börjat äta dem igen utifall att. 
 
Nu är jag jättetrött och ska krypa ner i sängen igen. Förhoppningsvis får jag ostörd sömn inatt och ett bättre uppvaknande imorgon. 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback