Rosella

Hi!
Ännu en dag är förbi och jag sitter på rummet och bloggar. (^_^) Imorse började jag med att städa undan i köket, som jag brukar. Sen hängde jag tvätt innan jag gick ner i hagen och separerade de hästar som får gå i gräshagar från de hästar som inte ska vara i gräshagar. När det var klart kunde jag börja flytta stängslet så hästarna som får vara på gräs fick mer gräs. (^   ^,) Det tog sin lilla tid då jag också trasslade upp en bunt med tråd som jag hittade och sen använde, men blev bra. Sen mockade jag och Anaelle i hagen fram till lunch. 
 
Efter lunch städade jag och Anaelle den stora röda bilen invändigt. Vi hann tyvärr inte klart innan jag skulle åka och hämta Alex och Caelan från skolan så Anaelle fick göra det sista själv. Jag körde och hämtade först Alex från Kimbolton School och sen Caelan från Apeti School, precis som jag gjorde igår. De är rätt enkelt då de båda är så duktiga och kommer med sina väskor färdigpackade. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
När vi kom tillbaka packade jag upp Caelans lunch-lådor och gick sen ut för att ta in tvätten innan jag började med middagen; pumpapaj. När pajen stod i ugnen hjälpte jag Anette med att filma några fler klipp till hennes hemsida. Hon har bestämmt sig för att byta webb-plats och ha som en hemsida istället för en blogg, så bloggen jag länkade till igår kommer inte vara den hon utgår från längre. Jag tror det kommer bli bra när hon kommit igång mer, det ser redan bra ut. 
 
 
Efter middagen tog jag en dusch och har sedan pysslat lite. ( ◠‿◠ ) Jag har inga bra bilder från idag så jag tänkte lägga upp bild på en Rosella jag såg en morgon för inte så längesedan. Jag har försökt ta kort på dem länge, men de lyckas alltid flyga iväg innan jag letat reda på kameran. Men denna gången lyckades jag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag avsluta för idag och lägga mig i sängen och läsa innan jag ska sova. Det känns som jag kan behöva några extra timmars sömn så det blir nog tidig säng. (◡‿◡ )
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback